Aerobika Step TNZ


VADITELJICA:

URŠKA PERKO
inštruktor aerobike
E-mail: ursa.perko@proarhing.si
GSM: 031 314 763

STEP TNZSTEP AEROBIKA krepi mišice nog, rok in zadnjice ter izboljšuje motorične in koordinacijske sposobnosti. Prav tako pozitivno vpliva na razvoj srčno-žilnega in dihalnega sistema.
Je aerobna vadba, pri kateri uporabljamo stopničko (steper), na katero stopamo in z nje sestopamo z izvajanjem različnih gibalnih struktur. Ogrevalnemu delu sledi koreografsko nezahtevni aerobni del.

TNZ pozitivno vpliva na oblikovanje postave (trebuh, noge, zadnjica) in povečanje mišičnega tonusa. Vadba pomaga zmanjševati odvečne maščobne obloge in odvečno težo, izboljša telesno držo ter pomaga pri oblikovanju samopodobe.
Je vadba, pri kateri oblikujemo najbolj kritične dele telesa: trebuh, noge in zadnjico. Po uvodnem delu vadbe, kjer telo pripravimo na napore, sledi glavni del vadbene enote, ki je sestavljen iz aerobnega dela (step aerobika). Sledijo krepilne vaje za trebuh, noge in zadnjico. Obremenitev povečujemo z uporabo različnih pripomočkov (elastike, žoge, trakovi, uteži, blazinica balance fit).
Na koncu vadbene enote sledi še raztezanje s sproščanjem.

Kaj potrebujemo za vadbo?
● Udobna oblačila
● Armafleks blazino
● Brisačo
● Napitek

Ste pripravljeni? Že v športni opremi? Če ne, takoj skočite v udobna oblačila, ki vas bodo napolnila z energijo in se nam pridružite na aerobiki, kjer se vam ob moderni glasbi obeta čudovit večer. Napolnite svoje baterije s pozitivno energijo in bodite aktivni!

SPELA_BARICICVADITELJICA:
ŠPELA BARIČIČ
vaditelj aerobike
E-mail: spela.baricic@gmail.com
GSM: 041 573 046

● vadba srednje intenzivnosti z uporabo stepa (stopničke)
● koreografsko do srednje zahtevna
● ogrevanju sledi aerobni del, namenjen porabi maščob (na stepu se uporabljajo poskoki, plesni elementi, elementi TNZ)
● tekom vadbene enote se izvajajo funkcionalne vaje (izpadni koraki – z obremenitvami in brez, počepi, dvigi…)
● večji poudarek je na krepitvi mišic trebuha, nog in zadnjice
● po koncu aerobnega dela sledijo krepilne vaje za trebuh, noge, zadnjico in hrbet (za povečanje obremenitve se uporabljajo stepi, ročke, žoge, elastike, trakov, lastna teža …)
● na koncu vadbene enote sledi še raztezanje