BODY WORKOUT

maja_adamicVADITELJICA:
MAJA ADAMIČ
Salsation instruktor
Inštruktor aerobike II.stopnje
E-mail: maja.adamic@gmail.com
GSM: 031 553 920

O Vadbi:

Trening za celo telo. Vključuje vse večje mišične skupine.
S tako obliko vadbe krepimo srce in ožilje in s tem ohranjamo telo zdravo in preprečimo nastanek najrazličnejših bolezni.
Stopnja intenzivnosti je taka, da je srčni utrip optimalen v smislu kurjenja maščob.
Trening je primeren tako za začetnike kot za bolj pripravljene posameznike, saj se tempo in vaje prilagajajo vsakemu posamezniku.

Sestava vadbene enote:

1. del : Ogrevanje je v obliki kardio vadbe (aerobna oblika treninga, HI-LO ali step)
2. del : Dinamično raztezanje
3. del: Sklop 6. različnih vaj za vse večje mišične skupine z rekviziti (roke, noge, trebuh, zadnjica, hrbet)

1. in 3. del predvideno ponovimo 4- krat odvisno od zmogljivosti udeležencev.

Sledi aktivno ohlajanje telesa. Če aktivnega ohlajanja ni ostane mlečna kislina v krvi in telo ostane togo in utrujeno. Zato telo počasi umirimo in temu sledi raztezanje vseh mišic, ki smo jih krepili. S tem povečamo njihovo gibljivost, prožnost.