Joga flow

IMG_1579VADITELJICA:
ANA PANJAN
GSM: 051 246 187
E-MAIL: ana.panjan@gmail.com

Joga je stanje, ko se telo, um in duša zlijejo v eno. Takrat je naše zavedanje jasno, prevlada občutek notranjega miru in radosti. Različne poti ali zvrsti joge nas vodijo do tega cilja. Poudarek pri tej obliki joge je na povezanosti in usklajenosti gibanja in dihanja. Asane (telesni položaji) se smiselno povezujejo v tekoče zaporedje, s čimer ustvarimo “meditacijo v gibanju” ali joga flow.

2011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 0592011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 0722011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 153

Pozitivni učinki joge:

– vzdržljivost, moč in prožnost
– boljše telesno počutje
– zmanjšana napetost in bolečine
– večja odpornost proti stresu
– večja kakovost življenja in umska kondicija
– spodbuja pogum, vztrajnost in osredotočenost
– večje samozaupanje in samozavedanje
– razkriva nove vidike razmišljanja

Joga flow je primerna tako za začetnike, kot tiste, ki jogo že prakticirate.

2011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 375 2011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 3712011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 288

Vadba vključuje začetno sproščanje, pranajamo (dihalne tehnike), asane (telesne položaje) in končno sproščanje (meditacijo). Tekom vadbe se bomo dotaknili tudi filozofije na kateri temelji jogijska praksa.

2011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 394 2011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 4012011 JOGA slike (Alenka, Ana, Maja) in PETRA 15 mes 529

Prisrčno vabljeni, da se skupaj prepustimo jogijskemu toku!

Namaste,

Ana

“Bodi prijazen, če je to mogoče. Vedno je to mogoče.” (Dalai Lama)

“Nenasilje, resnicoljubnost, nekraja, zmernost in nekopičenje so zunanja disciplina. Čistost, skromnost in zadovoljstvo, preučevanje samega sebe in prepoznavanje lastnih omejitev so notranja disciplina.” (Jogijske sutre)