MOBILNOST IN GIBLJIVOST- RAZTEZNE VAJE

VADITELJICA:
JASMINA ELSNER
GSM: 041 859 405
E-MAIL: elsner.jasmina@gmail.com

Kaj je mobilnost? Mobilnost sklepov nam odgovori na vprašanje kako se sklep giba.
Kaj je gibljivost? Gibljivost mišic nam odgovori na vprašanje kako dolga je naša mišica. Mobilnost torej pokriva več faktorjev, ki vplivajo na obseg giba okoli sklepa. Eden izmed teh faktorjev je gibljivost. Le s težavo se bomo gibali v večjih obsegih giba, če nam gibljivost mišic tega ne dopušča.

Mobilnost in gibljivost sta motorični sposobnosti, ki z leti slabita, če ne delamo na tem, da ostaja naše telo prožno in gibljivo. Raztezna vadba je pomembna, ker ohranja gibljive sklepe, prožne mišice, pripravi jih za gibanje in z redno raztezno vadbo lahko preprečujete tipične športne poškodbe. Raztezna vadba deluje sproščujoče na celo telo.

Raztezna vadba je primerna za vsakogar, ne glede na starost, spol, aktivnost v življenju in gibljivost. Z redno raztezno vadbo boste dosegli:

– zmanjševanje mišične napetosti
– preprečevanje možnosti mišičnih vnetij
– izboljšanje krvnega obtoka
– povečanje gibljivosti vezivnega tkiva
– povečanje mobilnosti sklepov
– zmanjšanje tveganja poškodb mišic in sklepov

Pri vadbi se bomo osredotočali na naslednje mišične skupine in sklepe: vratne mišice, ramenske, prsne, hrbtne, mišice rok, kombinirane raztezne vaje za trup, mišice ledvenega predela hrbtenice, sprednje in zadnje stegenske mišice, zadnjične in mečne mišice ter kombinirane raztezne vaje za noge. Prav tako bomo delali za mobilnost vseh sklepov telesa (gležnji, kolena, kolki, ramena, zapestja, komolec).